.

Nu e jag här igen :)

De va ett tag sen jag bloggade men nu gör jag de igen. De kan vara skönt att skriva av sig lite.
Just nu händer inte så mycket mer än att jag jobbar aset av mig. Loppisen, klippa gräs och floa ved. Hårt arbete och inte särskilt glamoröst. Dessutom håller jag på med körkortet. De går väl sådär. Tycker det är ganska långtråkigt :(.

Vid 3 idag ska jag floa 15kubik ved. Jag kommer vara helt död! Och dessutom kommer de ta typ 5 timmar så där e den dagen förstörd.

Det ni inte vet är att jag och min Mr X <3 håller på att glida isär och troligtvis tar det snart slut. Det är jobbigt efter ett 3år och 5 månader långt förhållande. Det känns både psykiskt och fysiskt jobbigt.

Men man kan inte leva med någon man är olycklig med.



I have a dream......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0